ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗΣ ΜΕ ΒΑΡΗ | PERSONAL TRAINER

ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΔΙΠΛΩΜΑΤΟΣ

Σταύρος Δεδούκος

 ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ

Γιώργος Ξηρός, Μιχάλης Ελπιδοφόρου, Πάρης Κακαβούλας, Ηλίας Κολοβός, Mirjan Tahiraj, Γιώργος Παπαδόπουλος, Μαρία Βισβάρδη, Ελευθερία Ζαπαντιώτη, Φώτης Τσούμος, Άλκηστις Βουράκη, Κατερίνα Λιανού, Θανάσης Καμπασακαλής, Γιώργος Μουλίνος, Διονύσης Σταυρούσης, Βαλάντης Τοπαλίδης, Χριστίνα Πανταζοπούλου.

 ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΕΣ

Αθήνα

Χειμερινό τμήμα : 19 & 22 Οκτωβρίου 2019
Θερινό τμήμα :  7 Μαρτίου 2020

Το εκπαιδευτικό πραγματοποιείται σε ημερομηνίες που ανακοινώνονται από τους επίσημους φορείς – εκπροσώπους των παραρτημάτων του Οργανισμού Studio One και στις παρακάτω πόλεις.

  • Θεσσαλονίκη
  • Ρόδος
  • Πάτρα
  • Κύπρος

Course Outline

Σκοπός της εξειδίκευσης «Προπονητής Γυμναστικής με Βάρη – Personal Trainer» είναι να αποκτήσεις την απαιτούμενη γενική και ειδική γνώση για να γυμνάζεις προσωπικά/ατομικά έναν ασκούμενο (personal training) καθώς και μια μικρή, ολιγάριθμη ομάδα ασκούμενων (small group training) τόσο μέσα σε γυμναστήριο όσο και σε οποιοδήποτε άλλο χώρο άθλησης, οργανωμένο ή μη. Με την ολοκλήρωση των σπουδών σου θα μπορείς να σχεδιάζεις, να διδάσκεις και να επιβλέπεις εξατομικευμένα  προπονητικά προγράμματα σε διάφορους χώρους άθλησης (γυμναστήριο, σπίτι, εξωτερικούς χώρους κ.ά.), με διάφορους τρόπους, μέσα και μεθόδους, ανάλογα με τις προσωπικές ανάγκες κάθε ασκούμενου, επιτυγχάνοντας το μέγιστο αποτέλεσμα, με τη μεγαλύτερη δυνατή ασφάλεια, και σε απόλυτα μετρήσιμο χρονικό διάστημα (S.M.A.R.T. στόχοι).

Ενδεικτική Υλη της Εξειδίκευσης «Προπονητής με Βάρη – Personal Trainer»

  • Φιλοσοφία και βασικές αρχές της προσωπικής προπόνησης.
  • Λήψη ιστορικού υγείας, αποτύπωση γενικού προφίλ ασκούμενου.
  • Συγκέντρωση βασικών ανθρωπομετρικών δεδομένων.
  • Συγκέντρωση βασικών δεδομένων αξιολόγησης φυσικής κατάστασης.
  • Εργομετρικά Τεστ.
  • Αποτύπωση κινητικού προφίλ ασκούμενου (Scanning).
  • Μορφές δύναμης, βασικοί όροι της προπόνησης δύναμης.
  • Τύποι προπόνησης δύναμης, Ισομετρική προπόνηση, Ισοκινητική προπόνηση, Μειομετρική (έκκεντρη) προπόνηση, Πλειομετρική (ομόκεντρη) προπόνηση.
  • Αρχές ασφάλειας της προπόνησης δύναμης.
  • Συνήθεις μυϊκοί τραυματισμοί και τρόποι αντιμετώπισής τους.
  • Διαφορές ελευθέρων βαρών και μηχανημάτων αντίστασης.
  • Μορφές οργάνωσης προπόνησης δύναμης.
  • Μέθοδοι ανάπτυξης διαφόρων μορφών μυϊκής δύναμης (μυϊκή υπερτροφία, ενδομυϊκός συντονισμός, ταχυδύναμη , αντοχή στη δύναμη).
  • Ασκησιολόγιο με βάρη για κάθε μυϊκή ομάδα (από το επίπεδο των αρχάριων μέχρι και των προχωρημένων).
  • Βασικές αρχές της σωστής τεχνικής των ασκήσεων.
  • Κριτήρια επιβάρυνσης ανάλογα με το επίπεδο εμπειρίας και την ηλικία.
  • Συστήματα και μέθοδοι μυϊκής υπερτροφίας (μάζας / όγκου).
  • Συστήματα και μέθοδοι μείωσης σωματικού λίπους / γράμμωσης.
  • Σχεδιασμός βραχυχρόνιας και μακροχρόνιας προπόνησης, περιοδικότητα.
  • Γυναίκες, ηλικιωμένοι, παιδιά και προπόνηση δύναμης.
  • Λειτουργική προπόνηση.
  • Βασικό ασκησιολόγιο με το βάρος του σώματος και συνασκήσεις.
  • Βασικό ασκησιολόγιο με μικροόργανα επιπρόσθετης αντίστασης (βαράκια, λάστιχα, μπάρα κ.ά.)
  • Λειτουργική προπόνηση με ιμάντες.
  • Λειτουργική προπόνηση ανισορροπίας με μπάλα τύπου BOSU.
  • Λειτουργική προπόνηση με διάφορα όργανα (Kettlebells, Fit balls, Foam roller, Medicine Balls, ladder κ.ά.).
  • Εφαρμογές προπονητικών σχεδιασμών για όλα τα επίπεδα εμπειρίας ασκουμένων και παρακολούθησή τους – S.M.A.R.T. στόχοι (Συγκεκριμένος στόχος, Μετρήσιμος αντικειμενικά, Αξιοποιήσιμος στην καθημερινότητα, Ρεαλιστικά εφικτός, Τοποθετημένος σε χρόνο δεσμευτικό).
  • Πρακτική εφαρμογή διαφόρων τύπων προθέρμανσης (Γενικό, συσχετιζόμενο, αρθρικής κινητοποίησης κ.λπ.).
  • Μέτρηση και έλεγχος καρδιακής συχνότητας με διάφορους τρόπους (ψηλάφηση, υποκειμενική αντίληψης έντασης, χρήση ατομικού καρδιοσυχνόμετρου κ.ά.).
  • Πρακτική εφαρμογή εξατομικευμένων προπονητικών προγραμμάτων με ανάθεση ρόλων προσωπικού προπονητή – ασκούμενου (Role Plays).
  • Πρακτική εφαρμογή προπονητικών προγραμμάτων σε ολιγάριθμη ομάδα ασκούμενων (Small Personal Training).
  • Πρακτική εφαρμογή διαφόρων τύπων διατάσεων για επιμέρους μυϊκές ομάδες και ολόκληρο το σώμα καθώς και ασκήσεων βελτίωσης της κινητικότητας.
  • Πρακτική εφαρμογή διαφόρων τύπων αποθεραπείας/χαλαρώματος.