Personal Training Diploma 400

ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΔΙΠΛΩΜΑΤΟΣ

Σταύρος Δεδούκος

ΕΠΙΣΗΜΟΙ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ

Γιώργος Ξηρός, Μιχάλης Ελπιδοφόρου, Πάρης Κακαβούλας, Ηλίας Κολοβός, Mirjan Tahiraj, Γιώργος Παπαδόπουλος, Μαρία Βισβάρδη, Ελευθερία Ζαπαντιώτη, Φώτης Τσούμος, Άλκηστις Βουράκη, Κατερίνα Λιανού, Θανάσης Καμπασακαλής, Γιώργος Μουλίνος, Διονύσης Σταυρούσης, Βαλάντης Τοπαλίδης, Χριστίνα Πανταζοπούλου.

Έναρξη:

Αθήνα

Χειμερινό τμήμα : 19 & 22 Οκτωβρίου 2019
Θερινό τμήμα :  7 Μαρτίου 2020

Το εκπαιδευτικό πραγματοποιείται σε ημερομηνίες που ανακοινώνονται από τους επίσημους φορείς – εκπροσώπους των παραρτημάτων του Οργανισμού Studio One και στις παρακάτω πόλεις.

  • Θεσσαλονίκη
  • Ρόδος
  • Πάτρα
  • Κύπρος

Course Outline

Μεικτή συνεχιζόμενη κατάρτιση/επιμόρφωση στην άθληση αναψυχής (personal training / small group training / training coaching) διαρκείας 400 ωρών συνολικά, με τη μέθοδο Blended Learning: συνδυασμός δια ζώσης παρακολούθησης και on line υποστηρικτικής/συμπληρωματικής επιμόρφωσης μέσω ειδικής διαδικτυακής πλατφόρμας εκπαίδευσης.

Το συγκεκριμένο πρόγραμμα είναι αναγνωρισμένο και πιστοποιημένο από τον οργανισμό EuropeActive – European Health & Fitness Associations (EHFA) και δίνει τη δυνατότητα στους απόφοιτους του να ενταχθούν στα επαγγελματικά μητρώα EREPS (European Register of Exercise Professionals) και GREPS (Greek Register of Exercise Professionals) ως Personal Trainer στο επίπεδο EQF 4.

  1. O ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ PERSONAL TRAINER
  • Ευρωπαϊκές προδιαγραφές επαγγέλματος.
  • Πιστοποιημένη εκπαίδευση, δια βίου μάθηση, επαγγελματισμός.
  • Δικαιώματα, υποχρεώσεις, συμπεριφορά, κώδικας επαγγελματικής δεοντολογίας.
  • Επικοινωνία με τον ασκούμενο, στρατηγικές προαγωγής της υγείας.
  1. ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΗ ΑΝΑΤΟΜΙΑ – ΕΜΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΗ
  • Ανθρώπινο σώμα, όργανα, συστήματα και λειτουργίες αυτών.
  • Καρδιαγγειακό, ενδοκρινικό, ερειστικό και μυϊκό σύστημα.
  • Ανατομικά επίπεδα, αρθρικές κινήσεις και δράση μυών.
  • Εμβιομηχανική βασικών στάσεων, θέσεων, κινήσεων και ασκήσεων.
  1. ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΑΘΛΗΣΗΣ ΚΑΙ ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΜΥΪΚΟΥ ΕΡΓΟΥ
  • Αερόβιος και αναερόβιος μεταβολισμός, παραγωγή μυϊκού έργου, πηγές και υποστρώματα μυϊκής ενέργειας.
  • Μέγιστη πρόσληψη οξυγόνου, γαλακτικό οξύ, αναερόβιο κατώφλι, καματογόνες ουσίες.
  • Φυσιολογική βάση παραμέτρων καλής φυσικής κατάστασης.
  • Φυσιολογικές αποκρίσεις και προσαρμογές στην άθληση, οξείες και χρόνιες, ανάλογα με τον τύπο/είδος προπόνησης, τα προπονητικά ερεθίσματα αλλά και τις περιβαλλοντικές συνθήκες.
  1. ΕΚΤΙΜΗΣΗ ΥΓΕΙΑΣ, ΣΩΜΑΤΙΚΗΣ ΣΥΝΘΕΣΗΣ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΗΣ ΙΚΑΝΟΤΗΤΑΣ
  • Ερωτηματολόγιο καταλληλότητας για άθληση, δελτίο υγείας – καταλληλότητας αθλουμένου, εντοπισμός αθλουμένων που χρήζουν ιατρικής έγκρισης.
  • Αξιολόγηση παραγόντων κινδύνου υγείας, κατηγοριοποίηση ασκούμενων.
  • Υπολογισμός σωματικής σύστασης, ποσοστού λίπους, άπαχης μάζας σώματος.
  • Μυοσκελετική αξιολόγηση, λειτουργικά τεστ κινητικότητας, απλές δοκιμασίες φυσικής κατάστασης που δεν ενέχουν κινδύνους ασφαλείας.
  1. ΚΑΡΔΙΟΑΝΑΠΝΕΥΣΤΙΚΗ ΠΡΟΠΟΝΗΣΗ, ΠΡΟΠΟΝΗΣΗΣ ΕΝΔΥΝΑΜΩΣΗΣ, ΠΡΟΠΟΝΗΣΗ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑΣ, ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΗ ΠΡΟΠΟΝΗΣΗ ΚΑΙ ΜΕΙΚΤΗ ΠΡΟΠΟΝΗΣΗ
  • Παράγοντες επιβάρυνσης, βιολογικές και προπονητικές προσαρμογές ανά τύπο/είδος προπόνησης.
  • Επιλογή και τεχνικά σωστή εκτέλεση ασκήσεων για κάθε τύπο/είδος προπόνησης.
  • Ασκησιολόγιο με το βάρος του σώματος (body weight).
  • Ασκησιολόγιο με επιπρόσθετα όργανα, όπως ενδεικτικά με μπάρα, αλτήρες, βαράκια, ελαστικές αντιστάσεις, μηχανήματα παροχής αντίστασης, όργανα cardio κ.ά.
  • Λειτουργική προπόνηση (functional training) με το βάρος του σώματος και με επιπρόσθετα όργανα, όπως ενδεικτικά με ιμάντες εξάρτησης/αιώρησης, δράμια, ελαστικές επιφάνειες ισορροπίας, πάγκους αλμάτων, ιατρικές μπάλες, σκάλες εκγύμνασης, αφρώδεις κυλίνδρους κ.ά.
  • Ενδεδειγμένη ένταση προγράμματος, διάρκεια και συχνότητα ανάλογα με το στόχο.
  • Διαφοροποιήσεις σε personal training («1 on 1») και small group training.
  1. ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΠΛΑΝΩΝ ΚΑΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΑΘΛΗΣΗΣ ΓΙΑ ΥΓΙΗ ΑΤΟΜΑ (PERSONAL TRAINING και SMALL GROUP TRAINING)
  • Προπονητικές μονάδες, μικρόκυκλος, μεσόκυκλος, μεγάκυκλος, χρήση του μοντέλου της περιοδικότητας.
  • Σχεδιασμός προγράμματος ανάλογα με το φύλο, την ηλικία, το επίπεδο φυσικής κατάστασης, την προπονητική εμπειρία και τους στόχους του αθλούμενου (SMART).
  • Σχεδιασμός λειτουργικών προγραμμάτων προαγωγής υγείας, βελτίωσης γενικής φυσικής κατάστασης, παραμέτρων της φυσικής κατάστασης, σωματοδομικών/αισθητικών στόχων κ.λπ.
  • Σχεδιασμός προγραμμάτων με διάφορες προπονητικές μεθόδους, όπως ενδεικτικά με διαλειμματική (διαλείπουσα), συνεχή, συμπλεγματική (μεικτή), κυκλική προπόνηση και ειδικά συστήματα.
  1. ΕΞΑΤΟΜΙΚΕΥΜΕΝΗ ΠΡΟΠΟΝΗΤΙΚΗ ΚΑΘΟΔΗΓΗΣΗ, ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ
  • Συστηματικός έλεγχος και ασφάλεια του αθλούμενου, προληπτικά μέτρα προστασίας, τήρηση κανόνων ασφαλείας και προοδευτικότητας στην επιβάρυνση.
  • Ανάλυση ασκήσεων και προπονητικών προγραμμάτων, επίδειξη, διόρθωση σφαλμάτων, στρατηγικές διόρθωσης τεχνικών λαθών, τρόποι καθοδήγησης, ψυχολογικής ενίσχυσης και παρακίνησης αθλούμενου.
  • Ορθή παροχή βοήθειας, απαιτούμενες προσαρμογές ασφαλείας και εξατομικευμένες τροποποιήσεις ανάλογα με τον αθλούμενο.
  • Μέθοδοι τροποποίησης συμπεριφοράς, καθορισμός στόχων (SMART) και κίνητρα ενίσχυσης προσπάθειας, όπως π.χ. ενδεικτικά για έλεγχο του stress, διακοπή καπνίσματος, προαγωγή υγείας, υιοθέτηση και διατήρηση υγιεινού τρόπου ζωής.
  • Αντιμετώπιση καταστάσεων εκτάκτου ανάγκης, διαδικασίες βασικών πρώτων βοηθειών και επείγουσας υποστήριξης.
  1. ΙΑΤΡΙΚΩΣ ΣΥΝΤΑΓΟΓΡΑΦΟΥΜΕΝΗ ΑΘΛΗΣΗ ΓΙΑ ΑΤΟΜΑ ΜΕ ΕΛΕΓΧΟΜΕΝΑ ΧΡΟΝΙΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΥΓΕΙΑΣ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΟΥΣ ΠΛΗΘΥΣΜΟΥΣ
  • Ιατρικώς συνταγογραφούμενη άσκηση, προϋποθέσεις και παράμετροι, συνεργασία με τους ειδικούς.
  • Άθληση ατόμων με χρόνια προβλήματα υγείας (υπό ιατρικό έλεγχο) και ειδικούς πληθυσμούς.
  • Ειδικοί και κλινικοί πληθυσμοί, άτομα με λειτουργικούς περιορισμούς, άτομα με μυοσκελετικά προβλήματα και τραυματισμούς (μετά την αποκατάσταση).
  • Παχυσαρκία, σακχαρώδης διαβήτης, καρδιαγγειακά νοσήματα.
  • Παιδιά, έφηβοι-νεανίδες, εγκυμονούσες, άτομα άνω των 65 ετών.
  1. ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΒΑΣΙΚΗΣ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΗΣ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ
  • Ενέργεια, θερμίδες, ισοζύγιο ενέργειας.
  • Διατροφικά στοιχεία, τρόφιμα, εθνικές οδηγίες διατροφής.
  • Συμβουλευτική διατροφική υποστήριξη για προαγωγή υγείας, διαχείριση σωματικού βάρους, μείωση λίπους, μυϊκή υπερτροφία, βέλτιστη σωματική εμφάνιση και απόδοση.
  1. ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ ΚΑΙ ΕΜΒΑΘΥΝΣΗ ΣΕ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΑ ΑΙΧΜΗΣ
  • Βελτίωση απόδοσης (Performance): Functional Training. Human and Athletic Performance. Προπόνηση ηλεκτρομυοδιέγερσης (EMS). Advanced Flexibility. Mobility Training.
  • Έλεγχος προπόνησης: Ψηφιακές τεχνολογίες στην άθληση (Wearable Technology).
  • Ειδικοί πληθυσμοί: Άθληση κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης και μετά τον τοκετό. Δια βίου άθληση (άθληση για παιδιά, εφήβους, αθλούμενους άνω των 50 ετών και τρίτης ηλικίας).
  • Μετατραυματικές αποκαταστάσεις (Rehabilitation): Κακώσεις σπονδυλικής στήλης / αυχένα. Κακώσεις και συνήθεις παθήσεις ωμικής ζώνης – βραχίονα αγκώνα. Κακώσεις γόνατος – ποδοκνημικής.
  • Προσωπική βελτίωση και ανάπτυξη (Personal Development): Natural Bodybuilding. Συμπληρώματα διατροφής και προϊόντα ειδικής αθλητικής διατροφής. Life Coaching.
  • Εξειδικευμένο marketing: Δημιουργία προσωπικού Brand για τον Personal Trainer και στρατηγική αύξησης πελατολογίου.